Dlouho jsem se odhodlávala, zda začít s blogem......tak uvidím, jestli se mi bude dařit pravidelně přispívat. Blog bude především o šití a doufám, že bude užitečný švadlenkám začátečnicím i některým pokročilým. Pokud mi čas dovolí, pokusím se hlavně o názorné fotonávody event. videa, postupy šití a pokud znám nějakou vychytávku, ráda zveřejním.
Jsem amatér, i když mi šití celkem jde, ale neumím konstruovat střihy na oblečení (šiji podle Burdy nebo Ottobre), tak to na mém blogu nečekejte. A pokud se zde něco takového objeví......zvládla jsem další level :-)  Ostatní - hračky pro děti, didaktické kostky, knížky, kapsáře, bytový textil šiji většinou podle svých návrhů a určitě se tady také něco z těchto věcí objeví.
A jestli se chcete podívat co šiji, tak nakoukněte do mého obchůdku na Fleru www.fler.cz/tafana (musíte se podívat do prodaných, protože obchůdek mám dočasně bez nového zboží) nebo na www.tafana.cz .
Mám ráda precizně vypracované kousky a to se vám taky budu snažit ukázat.
Tak ať se vám na mém blogu líbí a šití vám jde od ruky :-).

6 komentářů:

  1. Super, už se na tvůj blog těším, šiješ krásné věci.

    OdpovědětVymazat
  2. Mockát děkuji za návod na lemování. Takhle to je krásně vysvětlené a vypadá to, že to ani není tak těžký jak si pořád myslím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těžké to není, možná to chce trochu cviku, ale určitě se není čeho bát. Držím palce :-)

      Vymazat
  3. Tento blog se mi strašně moc díky vašim návodům pro začátečníky (samouky, takže přesně pro mě) líbí, určitě z něj ráda něco využiji a zase nakouknu.

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý blog a super návody, moc za ně děkuji!!! Budu se těšit na další ;)
    Krásné jarní dny přeji Hanina

    OdpovědětVymazat