Dvojitý rukáv

Efektní a přitom tak jednoduché! Já to hodně používám při recyklaci, kdy mi třeba nestačí materiál, tak ušetřím na rukávech a nastavím je něčím jiným a ono to vypadá nakonec třeba ještě lépe, než kdyby byl rukáv z jedné látky........ . Tady jsem chtěla naopak ušetřit novou designovou látku........ .





  • Potřebujeme 2 odlišně barevné úplety. Střih na rukáv si rozstřihneme (zkušenější švadlenky nemusí - já si střih nechávám vcelku) na dvě části. Tu horní část rukávu uděláme trošku kratší. Rozmyslíme si, z kterého úpletu chceme horní části a z kterého dolní části rukávů a jednotlivé díly nastříháme. V místě, kde se obě látky překrývají musíme udělat větší přídavek. Nejčastěji dělám "překryv" 2cm. Tzn. že při stříhání musíme horní část o 2 cm prodloužit a tu spodní o 2cm v horní části taky.


  • Na horní část rukávu si zakreslíme linky překryvu a linku prošití - ve vzdálenosti od kraje 2 a 4 cm.

  • Horní i dolní části rukávu položíme lícem na líc k sobě a sešijeme pružným stehem.

  • Horní část rukávu složíme podél linky hrany překryvu, našpendlíme a pružným stehem po lince prošití prošijeme.



  • Majitelky CL nemusí sešívat a prošívat nadvakrát, ale mohou vše po našpendlení sešít a prošít v jednom kroku.


3 komentáře:

  1. Taf super, že jsi zas začla psát. Ty máš vždycky super článečky. Jak se má prcek?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Jeníček je úžasný :-)

      Vymazat
  2. Super Taf, už ani nevím jak jsem dělala ten první krátký dvojitý svůj....

    OdpovědětVymazat