Lemování výstřihu se zapínáním III.

Tak a ještě jedna varianta, jak olemovat výstřih u kterého chceme současně i zapínání. Já takhle lemuji Jeníčkovi overálky a body. Řekla bych, že na trička větších dětí se už to asi moc nehodí.







  • Na jednom rameni předního i zadního dílu si prodloužíme švový přídavek na cca 1,5 cm.

  • U výstřihu zastřihneme díly na těch prodloužených švových přídavcích do obloučku.

  • Sešijeme druhé rameno.

  • Připravíme si proužek na třetiny a olemujeme celý výstřih včetně švových přídavků na rameni. Jak lemovat proužkem na třetiny najdete zde.

  • Lem prošijeme pružným stehem.

  • Na nesešitém rameni přeložíme přes sebe lema našpendlíme.

  • Vsadíme rukávy.


  • Došijeme zbytek overálku (body atd.)
  • Připevníme babydruky a je hotovo.


1 komentář:

  1. Taky dobrý způsob, ten vyzkouším příště :-). Právě jsem totiž došila kombinaci tohoto a způsobu II. - přídavky na jednom rameni prodloužené a přeložené, jen místo našívání přeloženého proužku úpletu do výstřihu jsem výstřih olemovala proužkem na třetiny. Chvilku jsem dumala nad tím, jak lem u zapínání zakončit, nakonec jsem ho maličko podhrnula a přišila do rubu, vypadá to docela dobře.

    OdpovědětVymazat