Malá vychytávka pro maminky šikovných batolat

Spí vaše dítko ve spacím pytli? A je jeho spací pytel na zip? A nacházíte svého miláčka po probuzení bez pytle, vesele si juchající nad svou šikovností, se studenými nožkami a nudlí u nosu? Tak na tu nudli recept nemám, ale jak zabezpečit spací pytel, to poradit můžu. Jestli máte doma kleště a plastové patentky KAM, máte vyhráno. Jednu polovinu petentku nacvakněte přímo na očko jezdce a druhou polovinu k horní části zipu tak, aby šly obě poloviny sepnout k sobě. A to je vše :-). 



3 komentáře:

  1. no ty jsi geniální. Koblížkovi musím dávat zásadně spacák, co se zapíná dolů a Myšičce můžu ty ostatní, ta to ještě neumí rozepnout. Jsem zvědavá, za jak dlouho to zvládne rozepnout i s tou patentkou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Snad to vydrží, já v to taky doufám, že to Jeník nepřekoná :-)

      Vymazat
  2. U nás je to už překonáno:-( Patentek vydržel cca 1,5 měsíce, než se batole naučilo ho rozepínat, pak to chvíli jistil spínací špendlík (opravdu se nerozepnul a dítě se nenabodlo), ale nezdálo se mi to šťastné řešení, takže jsem nakonec do jezdce zipu přidala tkaničku, druhou na stranu vedle zipu a momentálně funguje zauzlovaná mašlička. Zajímavé, že se staršíma dětma jsem takhle kreativní být nemusela, neměli vysvlékací touhy.

    OdpovědětVymazat